ijsland-zuidelijke-staten-van-amerika.reismee.nl

Vakantie is niet alleen leuk...

Een vakantie is niet alleen maar leuk. Het bed was veel te zacht vannacht. Gelukkig heeft Cora niets gemerkt van mijn gedraai en bezoeken aan het toilet. Dan ben ik ook nog eens, in IJsland al, zo’n 25 keer gebeten door muggen. Vandaag was weer een gigantische jeukdag en kon ik er niet vanaf blijven. Met als gevolg nog rodere en schrijnende plekken. Airco is een mooie uitvinding maar je keel wordt er droog en kriebelig van. Wil je los gaan met een steak van 8 oz. Bieden ze die alleen in het weekeind aan. Hebben we een hotel met zwembad, schijnt de zon niet. Ben je nog blijven lezen? Dan ben je een goed luisteraar. Het leven is niet altijd leuk is de les die de Belgische psychiater De Wachter ons leert.

Desniettegenstaande is het een heerlijke dag geweest. De bergen hebben we van dichtbij bekeken, heerlijk aan een riviertje gezeten en gelezen, cappuccino onderweg gedronken en zonder omwegen ons hotel kunnen vinden wat er ook goed uitzag. We zijn in het hart van de Smokey Mountains, Maggie Valley. En in onze derde staat: North Carolina. Morgen nog een ander gedeelte verkennen en dan op naar Nashville.

Maddeleen

dear all, wat ontzettend leuk Amerika nu, het witte huis zien....blijft spannend al die dingen die jullie doen en zien! tot de 'volgende' keer!

Nederlandse groeten van Maddeleen