ijsland-zuidelijke-staten-van-amerika.reismee.nl

Kilometers vreten naar Savannah

We hebben bedacht dat we houden van snuffelvakantie’s. We snuffelen steeds aan plaatsen en gaan dan weer kilometers verder rijden. Tsja, het is maar wat je leuk vind. Dit gaan we in Europa ook nog eens doen… De ene dag naar Parijs, ‘s middags aankomen, stad verkennen tot ‘s avonds en de andere dag naar Barcelona… Of even naar Kopenhagen rijden voor een weekeind.

Zo hebben we vanmorgen ontbeten aan de Golf van Mexico. Die wilden we toch echt nog even zien. Het weer was nog net aan de redelijke kant. Aber, we did-it! Onderweg hebben we onze koers gewijzigd i.v.m. de weersberichten. Niet langs de kust naar Savannah maar via Montgommery en Atlanta. We hebben nu al zo vaak een Wafflehouse gezien dat we ook wel eens willen weten hoe die waffels smaken. Nou, dat was te eten. Ze vonden het een beetje gek dat we er één met zijn drieën deelden. Het bijzondere was dat we geen plastic bestek kregen.

We boeken onderweg weer ons hotel. Dat gaat niet helemaal goed, om eerlijk te zijn, helemaal niet goed. Hotels.com geeft aan dat we een hotel voor een goede prijs hebben gevonden op 40 km van waar we nu zijn. Het ziet er veelbelovend uit. Edoch, toen ik op de knop BOOK gedrukt had bedacht ik me dat het ook 40 kilometer terug zou kunnen zijn. En ja hoor, dat was zo. Foutje, € 63,- weggegooid want je krijgt het niet meer terug. De schatten van medereizigers nemen het sportief op. Waar gewerkt wordt vallen spaanders. Ik moet echt wel even slikken… stommmm.

We vinden vlakbij de plek waar we zijn een goed ander hotel, met klein maar fijn zwembadje en zelfs een ontbijt met.. wafels. De zon schijnt nog, we zwemmen en lezen wat en we eten er een heerlijke Calzone die we in het stadje gaan halen. Gelukkig hebben we weer goede WIFI en kunnen jullie ook dit verhaal snel lezen.

Ik ben vanacht de Queen en heb dus een bed voor mijzelf alleen. Ga ik echt van genieten.

Reacties

Reacties

Helena

Oooo wat zonde... maar zo te horen laten jullie het de pret niet drukken!
Toch langs Atlanta?! Ik zou je aanraden daar ook even te snuffelen. Have fun!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!