ijsland-zuidelijke-staten-van-amerika.reismee.nl

Onderweg naar Natchez

Bij het ontbijt de knoop doorgehakt dat we vandaag in één ruk doorrijden naar Natchez. Dat is wel bijna 8 uur rijden. O ja, de pillen en zalf hebben heel goed geholpen. Het ergste leed is geleden. Wat ons onderweg opvalt:

• Iedereen rijdt heel netjes op snelheid, max 110 km per uur. Geen snelheidsduivels alhoewel de auto’s dat wel kunnen. De chauffeurs zijn heel gedisciplineerd.
  • We hadden een droger en geler landschap verwacht. Maar een groot gedeelte van de weg rijden we door een haag van groene hoge bomen. Van de omgeving krijg je weinig tot geen idee.

Onderweg boeken we een hotel in Natchez. Doordat het internet steeds even uitvalt doen we daar wel twee uur over. Ach, je hebt toch niets anders te doen achterin de auto. Het laatste stuk weg verandert het landschap. Het wordt meer open. Mooie bomen maar ook fikse regenbuien. Om 19:00 uur komen we moe maar dankbaar aan in Natchez. We hebben een goed hotel, Hilton, met ontbijt. Daar zijn we blij mee. Deze nacht in Annemieke de Queen. Zij mag alleen in het tweede twee-persoonsbed slapen. De receptioniste verwijst ons naar ‘Fat Mamma Hottub’ als een goede eetgelegenheid. Dat was het zeker! Een kleine kaart met een paar Mexicaanse gerechten. Ook hier alles met plastic. De andere dag zijn we er weer geweest. We zoeken ook nog uit waar we morgen naar de kerk kunnen. Als we via google op black church Natchez zoeken verwijst hij ons naar de Rose Hill Missionary Baptist Church. Samenkomst begint om 11:00 uur. Mooie tijd!

Mirjam

Leuk om jullie te volgen! Goede reis verder!

Astrid Mathot

Volgens mij mis ik af en toe een bericht. Weet niet waar die pillen en zalf voor waren. :)

Amina

wat leuk, geniet van je reis. veel plezier